- Es tracta d’un nou concepte de botiga on els mestres poden tocar, provar i experimentar amb les noves eines tecnològiques que tenen per objectiu millorar de l’aprenentatge de l’alumnat
- S’hi organitzen tallers i formacions relacionades amb la robòtica educativa i les tecnologies disruptives aplicades a l’educació
- El nou espai està ubicat a la planta baixa de la seu corporativa d’Abacus, al carrer del Perú, 186, del districte de Sant Martí de Barcelona
- El projecte respon al compromís de la cooperativa a l’hora d’oferir eines que contribueixin a la transformació educativa i a l'aprenentatge de l’alumnat
Abacus ha obert aquesta setmana l’Espai Abacus Educació, un nou concepte de botiga cent per cent orientada als mestres que integra les aules del futur, un showroom d’educació únic a la ciutat de Barcelona. Al nou espai, que ocupa la planta baixa de la seu corporativa del carrer del Perú, 186, al districte de Sant Martí, els mestres poden tocar, provar i experimentar amb les noves eines tecnològiques que tenen per objectiu millorar de l’aprenentatge de l’alumnat. En aquest sentit, s’hi organitzaran regularment tallers i formacions relacionades amb la robòtica educativa i les tecnologies disruptives aplicades a l’educació.
La botiga també inclou un espai dedicat a la venda de producte educatiu i didàctic, com jocs de taula, jocs de LEGO Education i papereria escolar, així com una selecció de producte per a docents (agendes, tecnologia i complements). Com a novetat, Abacus incorpora el concepte de la llibreria del mestre: un espai especialitzat en pedagogia i psicologia, amb una selecció acurada de més de 500 llibres relacionats amb el món de l’educació.
Oriol Soler, director general d’Abacus, ha explicat que “a Abacus sabem com ningú què necessita la comunitat educativa i com podem ser útils als mestres de les nostres escoles”. En aquest sentit, aquest projecte respon a l’aposta per “oferir, com ja vam fer fa 55 anys, eines potents i úniques que contribueixin a la transformació educativa per posar l'aprenentatge de l’alumne al centre de tot”, ha conclòs.